Besatt!? Jag!?

Snacka precis med syrran, berätta att jag drömt om henne i Exorcisten/The Ring format. Sådär när man halvsover, man sover men man tittar såg jag henne gå  hackigt som hon i The Ring kommer ur tvn, från sängen ut till hallen i ett vitt nattlinne eller nått och sen vaknade jag helt....skum dröm.
Men därifrån kom vi iaf att snacka om när jag var "besatt". Det blev hus i helvetet.

Både jag och syrran sov hemma, och jag hade inte sovit där på ett tag. Jag fick för mig att jag var hemma på Duvulla och sovrummsdörren var hallen. Syrran var ute och festa och jag låg och sov. Jag sover lätt och vaknar för minsta lilla. Hon kom hem iaf och skulle smyga in och hämta någonting i rummet, då började kaoset!!
Jag känner att det är någon där, vaknar till och kollar och ser nån stå i "hallen", med mörka kläder och svart mössa, ser inte ansiktet. Den någon var min syrra som nu ser att jag har vaknat och tänkte hälsa, men jag har fortfarande inte fattat att det är hon så jag börjar skriker allt jag har om och om och om igen i en väldigt hög stämma tydligen.
Hon står helt stel i dörren och fattar ingenting, och då klickar det nått knäppt hos mig, jag är beredd att slåss. (Kom ihåg jag tror fortfarande att jag är hemma) Så efter att ha skrikit ett tag och det inte händer någonting kutar jag upp och är ute efter henne. Jag springer mot "hallen" och är påväg att ta någontig från skrivbordet att slå henne med, hon vet inte vad hon ska ta sig till, helt chockad slänger hon dörren i ansiktet på mig och DÅ! vaknar jag till lite...öppnar dörren och ser att jag är hemma på Rud. 
Mamma och pappa kommer springandes och undrar vad som händer. Att mamma vakna ok, men att pappa lyckades vakna från rummet på ANDRA sidan är ett under, han vaknar ju för ingenting.
Vi kollar in i vardagsrummet, och där sitter hon, min lilla systeryster vettskrämd skakar, nära på att gråta och vägrar gå i närheten av mig, jag hade tydligen lyckats skrämma henne till nära döden.
Hon trodde jag var besatt, hjälpte ju inte det hela att hon sett skumma grejer i det sovrummet innan och har svårt att sova där.
Men det är ju rätt kul i efterhand.....

Kommentarer
Postat av: Erika

Va vadå har din syrra sett konstigas saker? Måste du berätta om, älskar sånt där :P
Ringt Fille då? ;)
Puss!

2007-04-20 @ 22:57:15
Postat av: Becca

Hahaha sjukt roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback