Best of you

Just såhär känns det nu! Låten talar för sig själv ingen idé att försöka sätta ord på det hela, förstår nog inte helt själv varken vart jag ska börja eller sluta...
Försökte med att skriva ett inlägg men raderade det lika snabbt, tror det var bara för jag själv behövde se vad jag menar för jag vet varken ut eller in längre...samma tankar har snurrat runt, runt i tre dagar snart. Värst av allt är att jag lyckats släppa allt ett tag men nu är de tillbaka och hemsöker mig igen. Tillbaka till ruta ett... 
Varför kan man styra vad man gör men inte vad man känner och tänker?


Rysningar varenda gång jag hör den....





Lärt mig lägga upp filmer nu! Tack Elin! =) Mycket bättre med musik ibland än ord.

Kommentarer
Postat av: Elin

det var så lite så! =) skönt att man kan låtsas vara lite teknisk ibland.... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback