Här har de inte bloggats på ett tag...

Inte bloggat på ett tag, varit mycke annat men nu e tentan avklarad så nu finns det massa ointressanta ämnen som behöver tas upp, men tar de ja kommer på jusst nu...

Uppdatering på utgångsfronten...blev TIMBUKTU i torsdags!! Grymt bra!! Det jag kommer ihåg iaf....råka bli lite av en karatefylla på typ två glas vin och en 4,5a vad jag kommer ihåg...kan hända att jag fick i mig mer men som sagt, det man inte kommer ihåg det har inte hänt. Farligt och dricka sådär när man inte gjort det på ett tag....iaf...spelningen var sjuktbra!! Men mitt sinne för att ta kort eller spela in var kasst, det är foton på golv och tak...ja...allt förrutom folket på scen typ. Vilket får mig att fundera vad i helvete jag höll på med, men jag skyller på att det inte gick så bra för att alla andra buttades.
Det är ju ett MÅSTE och kolla spelningar när det är nån från JUJUrecords! Kommer iaf ihåg att min snygging stog och promota timbuk som vanligt så jag var nöjd iaf!

Igår kom Becka och grabbarna från ÅRE och vi hade afterski fest, vilket var med blandade känslor med tanke på att det inte blev nått åre för mig pga tentan!! Men men...studentlivet är hårt.
Drog en sväng in på nöjes men det va väl ingen höjdare...kände inte direkt för att gå ut, sen fick jag en hel öl över mig i tre omgångar!! Catfight på dansgolvet...tjejer tjejer tjejer...

Där står jag och dansar i min lilla värld så buttar nån Jenny så jag får öl över hela sidan, vilket jag blev glad för trodde först att de va nån som hade spytt och väljer man mellan de två blir det ju så klart ölen!
Torkar lite och fortsätter dansa, det är ju ett dansgolv folk kan faktiskt råka butta en utan att mena det... men så får jag en ny öldusch efter tre sek, hela klänningen och håret stinker öl...och sen IGEN!!! Och den här gången hann jag se vad som hände...nån tjej armbåga jenny och jag blev offret, Jenny tar det lilla som är kvar av ölen och häller över tjejen och går därifrån när hon springer efter Jenny och vill bråka.
Fuck, fan j*vla helvete! Kan ju inte stå här och glo, man måste ju ställa upp för sina kompisar så jag och Becka vandrar till dem och försöker stoppa det hela. Det slutade bra, gick därifrån, orka pajja håret och naglarna lixom!? :P

Syrran kommer hem från storstan på torsdag, saknat henne lite faktiskt och då blir det Backyard Babies!!! Räkna med att jag står längst fram vid scenen, med AnnatheKex, hennes födelsedagsperesent från mig blev Nicke Borg och Dregen. Bra gjort av Nöjes och lyckas få hit dem mitt i turneén!

På måndag börjar ny kurs....Statistiken...trött på det här nu...kan hända att det blir en sabbatstermin, eller dansutbildning ett år och sen tillbaka till ekonomin igen. Klart ska den göras iaf! Vi får se..långt kvar till efter sommaren.

Tack och adjö för mig!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej goding! Du är utmanad på min blogg! Kom igeeeen!

Postat av: Anna

DU O JAG O NICKE PÅ TORSDAG! ;) Tack gumman!! pusss

2007-04-02 @ 12:11:02
Postat av: Anna

Du o jag o Nicke Borg på torsdag! ;) Tack gumman!! pusss

2007-04-02 @ 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback