Inge nöjd!

Tror inte det finns ord till hur missnöjd jag är med det nya schemat...13 - 18, va e det för tid egentligen!??
Såklart att de la det på tisdagar då jag har min kvällskurs från 17.45 - 21, roliga tisdagar det kommer bli och som grädde på moset är den längsta rasten bara en kvart.
Läraren
, Abdullah, verkar va rätt schysst men har lite svårt att fatta vad han säger, skriver så man varken ser eller fattar vad det står och har skor som låter och kan INTE stå still! Men konstigt nog gillar ja han ändå, han verkar genuit försöka för att min tröga hjärna ska fatta och sånna lärare gillar vi!

Idag på föreläsningen plockar nån killer framför oss värsta Mission Impossible väskan, jag och Carro fundera på vad han kunde ha där i....det stod mellan knark och pistol eller pengar och diamanter, men tyvärr så plocka han bara upp ett anteckningsblock...nått mer spännande hände tyvärr inte på föreläsningen. Uppfunnit en ny lek, Gissa vad han sa? och Gissa vad det står? Det var väl det i princip hela lektionen gick till....

Snacka med syrran på msn och man e nog inte alltid så smart...men jag skratta iaf! Vilket innebär att jag förlängt mitt liv, varje gång man skrattar förlänger man sitt liv har jag hört....

branca säger:
Asså...ska du till systemet lr?
Maja|| Essential Heat|| säger:
jag ja...mm jag ska till systemet dom sänkte åldersgränsen igår
branca säger:
VA?
branca säger:
till?

lång väntan kommer här....helt plötsligt trillar poletten ner

branca säger:

oj
branca säger:
fan...förlåt
branca säger:
glömde helt bort
Maja ||Essential Heat|| säger:
HAAHAHAHAHAHAAHAHHAHAH

Maja ||Essential Heat|| säger:
CP

branca säger:
men jag tänkte på annat....=D

Syrran är 87a och fyller 1 maj, vilket innebär att hon inte är 20!! Men men...man kan inte alltid tänka på allt...
Backyard Babies i övermorrn, ska bli grymt kul!!

backyard babies

Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag väntar fortfarande på att du ska anta min utmaning och lista 6 udda saker om dig själv!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback