It´s raining man!

Det regnar!! Jag bara älskar det!! Det är underbart!! Även om det resulterade i att jag fick cykla hem på en blöt cykel, men vad gör man inte...!?

Föreläsningen var mycket bättre idag, dels för att jag börjar förstå lite och dels tack vare Becka!
Tack för skrattet, sitter och ler när jag skriver det här till och med, ser framför mig hennes demonstration av att ta en slumpvisvald kula ur en urna, helt inne i det...(skulle förklara vad återläggning var) och när en börjar skratta börjar den andra vilket ledde till att ingen av oss kunde sluta....Men du ska ha en eloge för skådespelartalangerna!!

Jag fick tillbaka 2000 på skatten!!! Det är FÖRSTA gången jag sluppit betala tillbaka, äntligen funkar systemet rätt, jag är nöjd!

Funderat lite på ordet physallis, vem kom på det? Är det nån mer än mig som tycker att det låter som en könssjukdom!?  Aja...men gott är det iaf! Ja, frukten asså...mammsen kom förbi med lite frukt och gott, och kolla så att jag levde...och surprise surprise! Det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag har funderat på ordet och JA, det låter som en könssjukdom. Men har du tänkt på att ordet cyklist låter som en del av könet och att Vagina och Vulva låter som tjejnamn. Det är sant...

- Vagina och Vulva...maten är klar!

Postat av: Branca

hahah...de gör det faktiskt!! Snygga namn! :P Men cyklist vet ja inte riktigt....

2007-04-19 @ 20:20:09
Postat av: Becca

Haha, helt sjukt, jag vet inte vad jag sysslade med. Blidde lite tokigt kanske.. Gäller att inte tänka på det på föreläsningen, för då kommer det bubbla upp igen. Undra varför man ALLITD börjar skratta vid tillfällen man inte borde, man kan bara inte sluta... =) Hoppas du haft en kanonhelg!

2007-04-22 @ 13:48:13
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback