Vimsigt värre

Ok, jag erkänner jag är lite virrig ibland jag vet det men att jag lyckades glömma böckerna i cykelkorgen TRE gånger utav tre möjliga idag förvånar även mig. Hur lyckas jag!??
Första,
när jag ska in och handla, andra, när jag ska till skolan....känner plötsligt att det saknas nått, kändes lite tomt...böckerna!!!  Jag lyckades ta väskan men inte böckerna nej. Hur kan man kolla på någonting och inte se det??(känner du igen dej Malle? :P) Måste bara passa på att skryta att jag faktiskt var först i skolan av hela min grupp idag ändå.
Sen tredje, samma sak när jag kom hem, tänkte jag skulle läsa lite, går igenom hela lägenheten för att hitta böckerna och kommer på att de är ute på gården i min kära cykelkorg...smart där!
Det är ju tur att det "bara" (tolka brett..ej ordagrant) finns anti våld människor här på kronoparken, om inte det vart så anar jag att min kära statestikbok hade blivit grovt misshandlad och dumpad i ett dike för att dö.

Precis haft klass och kompaniträning, dom e nog lite nervösa...en vecka kvar sen är det upp och visa vad jag lärt dom!!  Börjar se rätt snyggt och bra ut måste jag säga, är så stolt över dom!
Vi dela även upp vad alla ska göra inför studentiaden med alla dansare och så, och jag ska "ta hand om" FILLE!!! Fille från Bounce, litte glad jag blev! Ska ringa han först och ordna med allt, skulle inte förvåna mig om jag börjar stamma när jag snackar med han i telefon...kanske bäst och ringa med anonymt nummer i fall jag skulle säga nått dumt och bli tvungen att lägga på. Aldrig haft problem med ord men man vet aldrig....bättre att ta det säkra före det osäkra.

Stolt över mig själv idag faktiskt, hunnit spendera en heldag i skolan (med föreläsning som gav mig mer frågor än klarheter som vanligt...) städat, och mailat massa viktiga mail. En eloge till mig!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Branca and Fille sitting in a tree ... K I S S I N G! (eller kissEng som jag sa ha ha)

Postat av: Malle

om jag känner igen mig..? inte aaaaaalls ;)

2007-04-19 @ 14:12:40
URL: http://mallenilsson.blogg.se
Postat av: B

Den va klockren!! snygg stavning :P

Du känner visst igen dej, och gör inte du så gör jag och anna! hahah...

2007-04-19 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback