Frajjdej!

En tenta som jag inte har så stora förhoppningar på, tröstshopping på stan med en viss fröken som lämnade mig lite abrupt pga av min klumpighet att ta saker för givet och kläcka vadsomhelst. Vet inte varför eller ens hur vi kommer in på "det" ämnet hela tiden. 
Inte meningen att göra dig ledsen/upprörd vännen, hade jag vetat att du inte visst hade jag tänkt på hur jag formulerade mig och inte bara slänga fram det sådär...vet att jag personligen inte har gjort nått, men det var inte kul att se dig sådär. Killar är killar...ibland bättre som vänner än nått annat. 
Gillar er båda! :D

Hann en sväng med att träffa Jenny och prata lite, trivdes i leksaksaffären som en lite tre årig unge..."för jag har mitt glada barnasinne kvar, säg har ni erat glada barnasinne kvar!??"
Va kul och träffa henne, va ett tag sen, saknat dej!

Städat, sitter och väntar på Anna nu det blir softisch! Film och pizza, Life is gooood!

Lite....
CYPRESS HILL!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback