My afrowoman is broken....

Åh...jag verkligen ÄLSKADE den! Pratar om min underbara fönsterprynad, en 50cm lång ung afrikans kvinna som bär vatten...halvt naken ifs men det var inte därför jag älskade den, fick den av pappa och den var så fin och nu har jag slagit sönder den....
I mitt försöka att rädda den slog jag sönder den, hade jag låtit sen falla hade den nog klarat sig för den va påväg mot stolen (om den nu skulle ramla för den vingla till lite bara...) Men av ren reflex skulle ja ta emot den och i stället för att göra det så råkar jag slänger den mot fönsterbrädan i farten och den går sönder....blir så ledsen...=(
Klantigt gjort....
Älskar afrikanska saker och indiska buddahstatyer och sånt, så fint...
Ett under att mina två svarta buddahprynader klarat sej....

Bokat ett tidigt tåg i morrn, hoppas inte jag försover mig...beställt väckning av herr."H" iaf!
Nu blir det packning, duscha sova!

Musiktips: Illstar Allstar, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback