Gissa!!?

Måste bara säga att det är så himla kul med alla inlägg!!
Så här kommer en rolig grej (blivit inspirerad av min danskompis, den trogna bloggaren MissF).

Ett roligt test!!
Gissa vilka som stämmer in på mig, fyra är rätt två är fel.

1. Inte hittat hem från krogen, gått in i en lägenhet jag fick för mig var min, gick in och däckade i soffan.
2. Varit med i en musikvideo.
3. Haft ett från och till förhållande med Nicke Borg från Backyard Babies.
4. Räddat livet på en.
5. Haft snöbollskrig i bara bikini.
6. Slagit upp armbågen och  fått sy.

Blir nått att fundera på....

Kommentarer
Postat av: Erika

Ok, nummer 2 och 3 är fel! Eller? :)
Puss

2007-01-29 @ 23:06:55
Postat av: Malle

Jag tror också på att 2 o 3 är fel :)
Puss på dig gumms!

2007-01-30 @ 00:39:41
Postat av: Fatima

Hm...då måste jag vara lite annorlunda då så jag tror att 1 & 3 är fel istället,,,, men den var klurig

Postat av: Anna

Humm, har sett musikvideon hos rebecka som ni var me i.. fronda el vem var de? kommer ihåg att dogge var me iaf..
3.an VET jag inte är sann iaf.. Då skulle ja blivit enormt svartis iaf. Han e ju min älskare ;)
1.a också kanske??
Tell me.. pusss

2007-01-30 @ 18:41:15
Postat av: Madde

Du har gjort den med armbågen!! kommer aldrig glömma den kvällen=P haha o vi fick lämna tebax hans byxor, hahaha kommer du ihåg! PUSSS gums!

2007-02-02 @ 15:51:10
Postat av: Branca

jusste!!! glömde ju bort de där me byxorna...hahah...herreguuuuud....och blod i hela badkaret!! interessant kväll de blev :P
förestän, du ska gissa vilka som är FEL, men de vet du väl redan...Pusss

2007-02-02 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback