Läskigt..

Ok....snacka om creepy, drog för fönstrena igår när ja skulle sova runt sådär ett eller nått och i morse när jag vakna var det fotspår på uteplatsen ända fram till fönstret!! Inte direkt en "gå förbi" väg, ingen som går där, eller genar här utanför direkt....
Då börja jag tänka massa sjukt, det måste antingen va ett pshyko som går runt och spanar på folk genom fönstren eller nån som tänkt råna min lilla lägenhet, tror snarare på det första annars är man ju en jubelidiot.
Vad kan man ha som är så värdefullt i en 30kvm lägenhet som STUDENT!?
Uteslutit alla jag känner, tveksamt att de var ute och gick mitt i natten på en tisdag....inte den vägen de brukar ta heller, plus....skulle väl hört nått om de isf..?
Blir till och sätta upp sensorvapen....
Spännande...fortsättning följer!!

Lite tråkigt att snön smälter bara....får lägga ut mjöl eller nått :P

Kommentarer
Postat av: Fatima

GAAAAH! Hjälp! Jag skulle bli livrädd. Gillra en fälla! Ring polisen. Sätt upp kameror. Anlita vakter. Flytta till höghus!

Postat av: K

Branca? "Ja?"
Branca? "Ja?"
Branca? "Ja?" ...... osv.....

vad gör du Brånca? "-Sluta Marckoooos!"

2007-02-02 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback