Slut på helg....

Nu är det slut på helgen...men "snart är det lördag igen!!"

Fredagen blev lugn, qualitytime med Madde! Jag, hon, godis och film (Hotet inifrån). Jennie och de andra gick på BMB men vi orkade inte slita oss från mysbyxor och slöhet, sen skulle jag upp kl.sex också. Gick frivilligt upp klockan sex på en LÖRDAG!! Men det var det värt för det blev en jättebra dag.

Vi va i sthlm vid ett, precis när workshopen började. Hade Link och Karim från New York i newstyle och house. Dom var hur grymma som helst!!

Resten av dagen satt jag fastklistrade vid ringen och kolla tävlingarna. En liten kille (BabyBang) battla ut alla på dansgolvet, heeelt sjuk!! Han hade attityd, mima till låtarna och va gymmare än alla på att dansa och popa, fick alla i hela lokalen med sig.

Efter finalerna blev det dags att åka hem, tråkigt men lika bra, hade mina elever på studion idag.
Erika somnade tyvärr men jag och Fatima höll igång!
Jag har mött min konkurrent, brukar höra att jag är bra på låttexter men den här tjejen är svår att slå. Jag och Fatima gick igenom alla klassiker och kassa låtar från 90-talet. Döm ej folk, man blir lätt uttråkad av att åka buss...måste ju hitta nån underhållning...
Till slut somnade vi med, eller rättare sagt försökte. Det var 40grader i bussen, och jag skojjar inte detta är inget uttrycke, det var en bastu! Så för att sammanfatta det hela så var det en rolig dag men vi kom hem med platt ass, pga att ha suttit hela dagen och undernärda pga bastubussen.

Nu blir det fortsätta skriva på arbetet till kvällskursen, ska va inlämnat på tisdag! Inte så svårt men lite flummiga frågor....



P.S Rock Star Supernova på ztv  är braaaaa!!




Loyz, jag och Erika
''''174901-9




Kommentarer
Postat av: Erika

Men GUUUD vilken hemsk bild på mig!! Ska aldrig sova mer :P Att ni höll på så länge i bussen då, märkte abslout inget jag! Puss!

2007-01-28 @ 22:33:11
Postat av: Fatima

BAstubuss var ordet...fyfaaan! Synd bara att min mage inte blev plattare, då hade man iallafall fått ut nåt bra av de ha ha!

Postat av: Becca

Hejsan råka bara komma in på din blogg, så kan inte vara sämre än att skriva ett inlägg ju! Så du läser 30p denna terminen, starkt jobbat! Kul att kunna läsa dans, passar ju bra för dig. Snacka om att vi kommer få vältränade fit:a armar efter Höken! Nåt positivt med kursen iaf! Måste säga grymt bra dansare han lilla killen var (såg filmen) Ha en trevlig kväll! kram becca (i klassen)

2007-01-29 @ 20:21:19
Postat av: Becca

Hejsan råka bara komma in på din blogg, så kan inte vara sämre än att skriva ett inlägg ju! Så du läser 30p denna terminen, starkt jobbat! Kul att kunna läsa dans, passar ju bra för dig. Snacka om att vi kommer få vältränade fit:a armar efter Höken! Nåt positivt med kursen iaf! Måste säga grymt bra dansare han lilla killen var (såg filmen) Ha en trevlig kväll! kram becca (i klassen)

2007-01-29 @ 20:22:39
Postat av: Anonym

Hahah...men den va väl inte så farlig?? Ser ut som e sovande prinsessa!! =)

Ja...men ni totalvägra ju lyssna på mej hur mycke jag än suckade på vägen dit att det var kokhett, sen när jag nästan hade vant mig på väg hem då minnsan blev de varmt för er helt plötsligt :P

2007-01-29 @ 23:28:31
Postat av: Branca

Hahah...men den va väl inte så farlig?? Ser ut som e sovande prinsessa!! =)

Ja...men ni totalvägra ju lyssna på mej hur mycke jag än suckade på vägen dit att det var kokhett, sen när jag nästan hade vant mig på väg hem då minnsan blev de varmt för er helt plötsligt :P

2007-01-29 @ 23:28:43
Postat av: Branca

Eh...ja! de gäller o va me o anteckna, kramp i armen nästan ju....

2007-01-29 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback