Underbart med vänner

Dennna vecka spenderades i goda vänners lag. Alla bejbsen samlades i helgen på förfest hos Pimme, Becka och Rejne saknades dock...men svårt och få ihop alla. Erika var hemma över helgen så jag hann med att träffa henne också, saknat henne lite, känns mycket roligare och ha nån att störa dygnet runt när man är uttråkad. Grabbarna från Skellefteå var underhållande, eller va säger du Erika? "to tusen o syyy!" haha...

Igår blev det lite "ölande" med Gson och Simon på Gsons snygga "uteservering". Hur kul som helst, de gjorde ett tappert försök med att supa ner mej men stark som jag är stog jag emot frestelsen det bästa jag kunde för väckarklockan stog på 05.30 och en jobbdag som väntade dagen efter. Men däcka direkt jag kom innanför dörren och hade svårt att gå upp så jag kanske inte var så stark som jag trodde....
Nu sitter jag här och väntar på att Marshall ska höra av sej, ska bli kul och träffa han....var ett tag sen nu. Tråkigt nog blir det att ju mer jag umgås med allt skönt folk saknar jag dem ännu mer för jag vet hur det kommer bli om sådär fyra veckor när allt startar på nytt, 180km/h. Men det är bara och se till så man hinner med det här också!


        


         


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHHAHAHA, JAG ÄR GUZ!!!! :D

2007-07-22 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback