Karma strikes back!

Satt med grupparbetet i finansiering igår, fastnade som vanligt skitExel! Så jag gick och skulle hämta T så han kunde hjälpa oss, när jag kom till lärarrummet råka jag höra att de snackade om tentan och dum som jag är i stället för att lite diskret tjuvlyssna så jag har nån chans att klara den går jag fort därifrån utan nått tips om vad som kommer på tentan, mycket dumt gjort!
Men jag tröstar mej med att det var rätt gjort, gick tillbaka till datarummet men vi tröttna på att sitta med grupparbetet, såg en chans och tog den. Några kanske skulle kalla det för fusk eller att det var dåligt gjort men det var oskyldigt och hjälpte oss inte med arbetet i slutända ändå...för i samma stund så försvann alla våra tabeller från datorn! Karma strikes back! Panik!! Flera timmars arbete spårlöst borta...
Hämtade T igen som efter en lång stund hittade "Grupp6 - Porrgnos", vilken lättnad! Vill gärna tro att arbetet kom tillbaka för att jag gjorde den goda gärningen och inte tjuvlyssna , gör det lättare att acceptera att jag hade chansen och inte tog den. Vad han tyckte om våran döpning av arbetet orkar jag inte ens reagera på, det får han acceptera när vi fått heta grupp6!? Som förra arbetet, Grupp6 har sex strategier om Ballingslöv, är det bara jag som ser ironin i det hela...?


"Plus och plus är plus och minus och plus är minus och minus och minus är plus därför ska vi ha plus minus."
Oslagbara miner när jag snyggt lägger fram min "såhär är det jag vet" förklaring, försök och fatta den första gången du läser!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hah grupp6 alltså? :P Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback