ÄNTLIGEN!!!

Blir så glad!! Nu är mina bambooörhängen äntligen påväg!! (förhoppningsvis) varit slut varenda gång jag skulle beställa...

Första "lugna" stunden på länge idag, stockholm va hur kul som helst, blev inte så långvarigt för söndag blev det hemåt igen och studion hela dagen, hann precis innan första klassen började.
Hemresan var lite sådär kul för det första som händer påväg hem är att katthelvetet skiter!! (ovanligt?)
Fyyyfaaan....
Du har uppfostrat han väl sis´. 
Fanns ju ingen stopplats på flera mil, så de va bara sitta och hålla andan till vi kunde stanna och välta ut buren, eller snarare dess innehåll...
Hamna bakom plogbil  nästan halva vägen kändes det som, och man kunde inte ta sig förbi, snacka om långsam färd...

Helt slut i kroppen efter de senaste dagarna...skadat eller sträckt en muskel precis ovanför knät, ont...gått två dagar nu och det blir inte bättre, får vänta nåndag till...ingen träning innan i morrn kväll, så det hinner vila lite...hoppas det blir bra

Hunnit shoppa lite, som vanligt finns inte det jag vill ha i karlstad så jag har skickat syrran på uppdrag och snart är andrietta satin jackan min min miiiiin!! Köpte en till snygg tröja häromdan, så nu blir det lite lugnt med shoppandet...
Tack gode gud för internet, annars hade jag aldrig fått tag på mina bamboo örhängen!
http://www.cocoo.se/

     

Nog om det här, lovat att jag inte ska skriva nått om mode som alla andra, vet inte om man kan räkna det här för mode direkt....snarare mina senaste inköp, min stil, ja gillar det, resten skiter jag i....

Haft kontakt med en kille som ansvarar för the vibe studion i oslo, funderar ju på att åka dit hälsa på allt folk och ta några klasser i mars. Brukar fatta norska ganska bra utan problem, men det kanske bara är någonting jag fått för mig och intalat mig själv för "og man trenger ikke å melde seg på" fatta jag ingenting av, och kunde inte ens gissa vad han menade...

Samtalet var om koreografier och workshops, och jag fick inte in meningen i sammanhanget... min översättning blev ungefär: och man tänker inte mala segt på
Nån mer än mig som blev fundersam av översättningen...? Vände och vred på det men ja fatta ingenting till en viss (osloboende) Mattias förklarade..."man behöver inte anmäla sig"
Snacka så man fattar lixom...annars svävar jag iväg och kan få det till i princip vad som helst :P

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en riktigt bra tisdagskväll! ♥

Postat av: Erika

Så känner jag med, man måste få nämna det man har shoppat :) (Jag skulle ju inte heller skriva nåt om mode, men det behöver det ju inte vara för att man har köpt nåt :) )

2008-02-05 @ 21:31:33
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback