Inga Hinder!

Sommar på ingång! Resa äntligen bokad!
Blir Cypern med alla bejbsen, ska förhoppningsvis hinna ner till Kroacien en sväng också det enda som saknas är ett grymt sommarjobb som man tycker är kul, massa minitrips och min sommar -08 är bokad.

Men ett grymt roligt sommarjobb kan ja ju alltid hoppas på, lär ju inte hända...ska ner på stan nästa vecka och lämna CV och sånt, borde egentligen söka nått inom min utbildning men fuck it!
Orka sitta på en bank i sommar, jobbar hellre i en affär isf...inte några siffror jag ska sitta med i framtiden ändå,
pr och marknadsföring som gäller, lycka till och hitta det sommarjobbet här!

Chamillionaire
konsert är bokad, i helgen kommer Madde hem inte träffat henne på evigheter...
Och nästa syrran och my partner in crime: "BigBootyBecka" :D
Då blire TEN-STA!

Äntligen kommit igång med min och syrrans "projekt/företag"
MICHI - vägen till själslig insikt, beats, toner det vi alla bär på inom oss: MUSIK!

Två artister som vi tror starkt på: TayTayDatDude & Starborn
och samarbete med Highlevel!

What can I say..!? Life Is pretty fucking good right now.

Har så sjukt mycket jag vill göra, har till och med spånat lite på mitt 2009, skolan klar förhoppningsvis, inga förbindelser inga hinder, tågluffa, någon sorts jordenruntresa ett helt år kanske eller volentär!?? Vet inte men jag vill vill vill!! :D Bort till en ny kultur, nytt land, nytt allt för ett tag....
Sen min och syrrans planer och åka till Broadway dance centre en termin eller två, för att inte tala om praktikplatsen jag vill ha som väntar på mej i Malmööö (möjligtvis sthlm)
 åh...det här är inte ens början, min livslinje är nog snarare 200 än 100år...eller ja....80 är väl den normala...

Så för att allt ska kunna flyta på måste jag överleva de "små hindren
Nästa mål: STATISTIK TENTA på tisdag! Hell yeah! I´m gonna kick it´s ass one (thues)day!
Boooyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback