aldrig nöjd jag blir aldrig nöjd...

Funderat på det här med relation till killar, jag blir inte klok på det...antingen har man ingen eller så kommer alla på en gång..och just nu känns det som ALLA!
Vet inte om det har någonting med det nya året att göra eller att jag helt enkelt varit en positiv och trevlig person den senaste tiden så folk velat höra av sig men jag får bara panik på allt...panik och ångest! Jag vet verkligen inte vad jag vill...

Den här terminen har jag bestämt det blir totalt fockus på skolan, eftersom det inte är långt kvar på min utbildning, försöka ta igen mina två tentor jag missade förra terminen, ge 100%studion och mina elever, terminstart snart, och sen mina andra jobb....dans i värmland, manpower och coop(om jag fortfarande jobbar där...?), marknadsföringen av TayTay, med min kära syster, håll ögon och öron öppna!!

Sen självklart göra min del av Essential Heat som jag blivit tilldelad. För att inte ta upp egenträning, ska iaf försöka gå street avanc och jazzfunk avanc. denna termin, plus lite klasser utanför för egenutveckling. Nu närmast en klass för Kelly Peters från NY, och Hanna Herbertsson i ragga. Försöka hinna gå på Streetstar och förhoppningsvis ta nån klass där, leta sommarjobb, några sthlm resor, hjälpa till med Studentiaden, dansdelen i år igen och kanske om det hinns ansöka till marknadsföringsgruppen också...och såklart vänner och familj!

Shit...
nu när jag läser stycket jag själv har skrivit ser jag att det är rätt mycke som ska hinnas med på fem månader...men jag har gjort det förrut och jag gör det igen! Man lever bara en gång och då är det skönt med olika saker man kan vända sig till beroende på humör!

I morrn blir det plugg och sen en trip till kristinehamn och träffa marshall. Ska bli kul! Inte träffat han på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback