Utmanad

Jag har blivit utmanad av ELIN och viker såklart inte för utmaningen så här kommer sex underliga/egendomliga saker om mig...

1. Kan inte knäppa med fingrarna, totalt omöjligt! Ingen höjdare på att vissla heller...
2. Vimsig och tror jag "tappat" grejer som jag egentligen har med mig eller sitter och håller i.
3. Får lite halvt panik varenda gång en stor lastbil kör bakom så jag gör allt för att det inte ska hända, vet
    inte vilket som är mest farligt...
4. Sett Fucking Åmål så många gånger att det inte går att räkna mer, kan alla replikerna utantill, men detta 
    skyller jag på Therese för...när vi var mindre och inte hade nått att göra så blev det fucking åmål, och
    räknar man va många gånger man va uttråkad genom åren så blir det ett x antal timmar med Åmål, och   
    fortfarande är det den som gäller när vi inte har nått att göra! Kanske dags att byta...
5. Måste ALLTID kolla dörren innan jag ska sova annars går det inte att somna.
6. Älskar hösten och regn!! Men inte åska...läskigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback