Det ordnar sej

Fanfanfan....det är skit och må skit, det är kasst och må kasst,det är piss och må piss och faktum är att det just nu är så. Mår du dåligt så mår jag, gråter du så gråter jag, är du ledsen så är jag, det är så det funkar och det är så det ska va. Känns ännu värre att jag inte kan göra saken bättre, eller säga någonting som hjälper...det enda jag kan erbjuda är en stoooor kram och ett vi fixar det, det ordnar sej! Det gäller alla mina underbaraste, ni vet vilka ni är, utan er står jag ensam, utan er blir det tomt. Just nu  tänker jag på två person, och jag LOVAR det löser sej!


En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter bredvid dig och säger; "Vi strulade till det!" (Vilket vi i många fall gör :P men man lever bara en gång! och utan er skulle det bli ingen gång...)

Kommentarer
Postat av: Anna

vi mot världen? :) hakar nog på ut på lördag :) maaaybe.. puss!

2007-05-03 @ 12:51:47
Postat av: Malle

min toppentjej, jag o anna prata om fest på lördag.. du, jag o hon, like the old days :) vad säger du om det? vi kan höras av! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback