Scala

Då va det slut med allt på Scala, har varit hur kul som helst, kroppen e helt öm och slut, knappt så jag kan röra mej men det är det värt. Bott på Scala sen i torsdags, såg alla mina elever uppträda, som var heeelt grymma!! Va mer nervös när de skulle på scen än när jag själv skulle, mådde skitilla...hahah...Dom är ju så underbara, fått blommor och allt, blev hur glad som helst! Synd bara att jag inte har så stora vaser hemma så dom dör väl snart men men...dom e jättefina!
Vägen till ljud/ljusrummet satte mig på prov iaf. Den är längst bak och högst upp och tittar över hela salongen, det var ingen höjdare och gå upp dit med skivor. Jag ska nog inte säga "väg" utan snarare en hinderbana...typ som en brandstege som man ska upp för, vilket innebär att båda händerna måste användas om man inte vill ramla ner på scen igen, gjorde det liiite svårt att bära skivor samtidigt. Det var kolsvart överallt, så får man gå som på plank ovanför och runt hela salongen, tur att jag inte är höjdrädd, men det var nästan att jag kröp fram ändå.
Nu väntar jag på Becka o Jenny så blir det en tjejkväll som det inte vart på länge. Här kommer lite kort från i helgen, tyvärr finns inga från scenen, och filmer fattar jag inte hur om lägger upp...eller ens om man kan de?

1. Jag och Julia i logen
2. Vi redo för Hype och Newstyle, "MC Hammar" pose...hahah...
3. Lina, Jenny, Elin i våran loge
4. Påväg och fixa käk


           



Några från mina Street måndagar

           


För jag har fått blommor lallalalalaaa...snygg min by the way...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback