Slut på rubriker

Blev en promenad men Nybbe häromdan, hamna i nått villaområde som absolut inte såg ut och höra hemma på krp. Hela vädret har tagit fram massa äckliga, svarta, feta sniglar överallt och vem råka trampa på en om inte jag själv, TVÅ gånger!! Slemmigt värre...

Helgen har gått för fort igen, men den har vart lika kul som vanligt!! Blev utgång, firade min lediga söndag så det blev för, mellan och efterfest!! Grymt kul!
Höjdpunkterna var iaf  Åstbom, första gången ja snacka med han, sjukt kul! Men snarkar som en dåre, Becka valde hellre golv än och ligga i närheten av honom...jag hade en skön soffplats som jag inte var beredd att offra, men det var nära.
Jenny, skulle upp och jobba klockan tio men satt och shotta klockan fyra fem på morgonen och
Magnus, tog en vilapaus på toaletten, hahah...
Sen va Gson i sitt rätta essä, som vanligt! Nöjes var kul också för ovanlighetens skull. Helt enkelt en bra kväll!

Caught on tape (av Becka) och underhållande var försöket till och lämna böter direkt till polisen i stället för att posta det. Bra gjort!!

Blev inte så många kort men nått iaf.

1.Skönheter och odjuret? har inte ett enda normalt kort på Rosen...:P
2.Mia, alltid lika söt!
3. Jag, skumt kort..men dricka bör man annars dör man...

       


E det bara jag eller fyller alla år i maj!?? Räknat till ca 10pers som jag känner som fyllt år, och idag är det ingen mindre än Maccan, GRATTIS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Välkommen till min värld =) Inte allvarlig på ett enda kort på 6 år...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback