Valborg

Gårdagen blev grymt kul!! Började med att Gson var uttråkad och lyckades komma förbi och missa mig två gånger. Grabben har dålig tajming, ena gången var jag i tvättstugan andra i duschen, tur att jag har bord och stolar ute så han fick vänta. Vi hade musik tävling medan jag fixa i ordning mej, Gson lekte Dj och jag gissa låtar, hade nästan alla rätt!! Vilket jag tycker är bra gjort, med tanke på att jag kan sjunga med i varenda låt typ men artistnamn och låt titel är jag kass på, eller var....tydligen inte längre. Sen kom Mia, så åkte vi ner till n-strand och festa.


Jag och mia valborg


           

Kommentarer
Postat av: Malle

önskade att jag hade vart med.. men vi får ta igen det nån annan gång babe :D helgen kanske?! puss

Postat av: Fatima

Känner du Therese! Min barndomskompis coh granne...Karlstad är lika litet som alltid!

2007-05-02 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback