What tha fuck!?

Fick mig ett ganska rejält uppvaknande när jag råka snubbla över en dansvideo på YouTube. Blev helt paff men det ändrades fort till j*vligt förbannad och sen väldigt besviken.
Hur f*n kan man göra så!?? FÅR man ens göra så? Har totalt tappat all respekt som fanns. Hur kan man må bra med sej själv när man tar åt sig äran av någon annans svett och tårar? Det är ju otroligt att det alltid är den fejkade alla tycker är grymmast. Jag vet, jag kanske är lite naiv, samhället fungerar ju så...men jag VÄGRAR mig in på det spåret, finns inte i min värld! Tror starkt på "What goes around comes around" och så är det!

Kanske ska förklara lite bättre vad jag virrar om...videon jag råkade se var en snygg koreografi som är väääldigt likt en jag sett förrut koreograferad av ingen mindre än en vän?, danspolare, dansLÄRARE. Hon har bajtat hela skiten och tagit åt sej äran, så kasst gjort att jag inte ens kan sätta ord på det. Förstår om man hämtar inspiration, men de här är lite överdrivet "inspirerat".
Men nu är fråga ska jag nämna det eller inte? Va trodde hon att ingen skulle råka se videon? Gör hon så ofta? bara det att ingen råka sett nån video på de andra koreografierna...jag skulle inte vilja ha en lärare som snor andras jobb...
Ja menar...ska de få vara så så kan väl alla gå och undervisa!? Är det inte så?


Kommentarer
Postat av: Malle

vad är det nu som har hänt gumms..? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback