DAMN....

Skönt och se att denna ruttna (men ibland så underbara) stad har viss potential ändå!

Blev en shoppingrunda med Anna idag och avslutades med lite inhandlande av nödvändigheter för överlevna, mat!
Mitt i vårat kundvagnsrally genom konsum stog han där, så kallad "DAMN" eller snarare "DAMNDIGGIDYDAMN"!
(FreshPrince! we like! :P)
Båda i princip tappa hakan och fick inte fram ett ord...jag är beredd och ta allt som står i vägen, och därmed Anna med! :P

Bokad catfight och jag är beredd att göra allt i min makt! It´s on ANNA!

Kommit fram till att Fröken A har en viss fördel med en lite mer blicktilldragande "framdel", men en fighter som jag är ger jag inte upp för det, får helt enkelt bara se till så hon knockar sej själv med dem och sen lever vi lyckligt i alla våra dagar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback