God damn it

Ja..då va även denna helgen slut...

Träningsvärken är inte så jobbig som jag trodde den skulle bli med tanke på att jag inte kört ett ordentligt pass på nån vecka...Workshopsen va sjukt kul! Dancehall fusion och hiphop! I love it!

Igår blev det utkliv, Petterarena! En soft förfest på herrhagen hos Jennie och Hagge, kul och träffa alla och umgås, saknade dock lite folk...mina partypinglor som hade stor självdiciplin och stannade hemma och min Osloboende vän Becks! Tråkigt nog hamnade vi på olika förfester och hann inte ses ute...

All eloge till Petter grym spelning! Den bästa på länge i Karlstad!
Bara Petter, Dj Sleepy och Miki, men energin var på topp!! Aldrig sett så mycket folk på arena förrut, en blandad folkmassa mot vad man brukar hitta där annars. En helt klart lyckad kväll!!

Städad som jag var igår missade jag inte en enda fyllegrej folk runt mig gjorde. Och det var roande!
Skratta så jag nästan grinade åt ett par som stog vid mig, båda var nog lite väl salongsberusade och vinglade fram och tillbaka, tungorna en kilometer utanför munnen och MISSADE varandra hela tiden! Men de gav inte upp försöken! hahah...de är kärlek de!

Efter krogen blev det en mindre lyckad vändning....skumma och jobbiga telefonsamtal och allt blev helt plötsligt jobbigt och knas...
Mobilen kan ibland vara den sämsta uppfinningen ever!
Men jag slutar inte vara lika beroende av den för de...

Min underbara Becka fick agera min räddare i nöden igår, även om hennes "nyheter" också gjorde mig ledsen/upprörd, fundersam, ja vet inte...jag förstår inte...varför inte bara snacka med mig? Om det nu ska snackas...bara jobbigt allt...var nog säkert menat väl, men det känns bara som att det blir att nån annan för talan åt mej typ, ja menar...vill man inte hellre snacka med personen själv i stället? annars e de väl skitsamma...?
ja vet inte nått längre...tråkigt att det ska va som det är...


Anna fick ett paniksamtal från mig igår från förfesten, där jag i princip ringer, får ur mej allt och lägger på...hahah...men ibland e de bara du som förstår mig!



SLUTA!! ringa mig med dolt nummer! NI VET att jag inte svarar då och ni vet varför! För är det nån jag inte vill snacka med kan jag inte ta mej ur det för jag suger på att ljuga! Kan ju alltid köra "kan inte är inlagd på psykhem" historien men någonting säger mig att jag inte skulle vara lika övertygande som vissa andra...:P
Ibland tror jag att nån ringer dolt bara för att j*vlas...som idag: 5 "missade" samtal=dolt nummer=TESS!
Och du ska föreställa min vän...

På tal om psykhem, min granne är psyyyyk! och snart jag med...nu låter det som att hon skriker och tjaffsar med sej själv däruppe...för att inte tala om borrandet, hamrandet, släpandet, stampandet...u name it! hoppas inte hon håller på länge, måste sova för i morrn gäller det och vara pigg! Introduktion på nya kursen, jobb på krp skolan och kursstart på dansstudion! Yeah!

Lite skön musik såhär på kvällskvisten...
Fleetwood mac :D


Kommentarer
Postat av: Anna

haha!! var det tess alltså? shit.. liten panik du hade över de där.. måååh, nu ska jag krypa ner i min säng och SOVA ut.. tills 9 :) sen blire hurtbulle-måndag för Anna! Call me, you know I'm there! Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback