.

Idag har det filosofierats mycket och kommit fram till att jag har svårt att släppa in folk, och då menar jag inte socialt och vänner utan människor runt mig som verkligen känner mig och som jag kan prata med är väldigt få eller om ens nån. Brukar mer vara den som lyssnar. Det är inte för att jag inte litar på folk eller tappat tron på människan utan ur ett egoistiskt perspektiv för när jag väl släpper in folk har jag väldigt svårt att släppa taget, även om det i bland är för det bästa.....

Jag vet att ingen är perfekt, tror inte det finns "hemska" människor, man måste bara försöka förstå vart handlingarna kommer från. Det kanske gör det lättare att förstå och acceptera, men det är lika jobbigt varje gång att bearbeta. Att man totalt inte bryr sig eller vill försöka lösa det på en någorlunda vänskaplig nivå utan  bara lämnar allt gör att man i princip känner sig värdelös som människa. Så därför skriver jag nu för det här är  SISTA gången jag lägger energi och funderingar på de senaste månaders händelser. Har en tendens att bry mig för mycket om folk som jag lär känna eller som jag räknar som vänner, men det är ingenting jag ångrar även om det blir såhär ibland...
Dags att gå vidare! Eller det är redan gjort, bara att tankarna spökat ibland....men nu är det dags att lägga energi på annat, som mina underbara tjejer OCH killar.
CA back in B.



Sometimes we put up walls.
Not to keep people out, but to see who cares enough to knock them down.



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Baby, I'll knock those walls down any day if you just say the word! Ljuset mitt i vintermörkret, längtar tills på fredag. Prata ut och bara gotta oss, ok? Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback