Afroooomaaan!

Produktiv dag i bibblan det blev idag...gjorde i princip ingenting eftersom "det är förargligt att hela grupp 6 lös med sin frånvaro från torsdagens föreläsning" då uppgiften delades ut. Men vi mailade ett mycket välformulerande mail till Sven-Axel och drog hem. Men vi har gjort det förr vi gör det igen, we´re gonna kickass på redovisningen på tisdag, men hur tentan på fredag går är ju ett frågotecken...
Fest och utgång i kväll!! Jojo och Becka kommer förbi innan vi drar till Jonas. Mycket trevliga och söta tjejer!

Alla har ju vissa stunder i sitt liv de inte är så stolta över, men mina har frökenA förevigat på sin blogg...gårdagens/nattens citat finns på
http://annathekex.blogg.se/
Ja, det är bevisat...ibland pratar jag INNAN jag tänker efter, men gårdagen kan förklaras med att jag inte var i toppform och vi hade kul! No harm done....

Afroman kl.2 på natten, yeah! de va länge sen....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback