Det blir ALDRIG en tråkig stund men ett givet sällskap!

Igår blev det en runda på stan med Anna och hör och häpna! shoppingrundor som vanligtvis ALLTID slutar med nån förnyelse i garderoben, blev det inte så denna gång. Kan ha berott på min lathet och längtan till sömn, vi gick runt på stan som två zombies.
Men det blev lite annan shopping, köpte hårspray som blev ett riktigt kap denna gång! 50 spänn, kostar 180 annars, sen lite andra smågrejer och fick "köpa ut" åt frökenA för hon glömt sitt leg. Letade som en dåre efter ett vin som hette Dea´mant, innan jag till slut gav upp och fråga om hjälp...stackars människa, försökte förklara att de bara har ett han kan komma på och att det heter DIAMANT, vilket jag totalt ignorrerade tog ett tag innan snilleblixten kom, vissa folk pratar nog otydligt (nej, det är inte jag som hör dåligt) och Dea´mant var nog menat Diamant, right Änaa? :p

Det blev utkliv, förfest hos Saga, dock nykter för mig trots min övertrötthet och brist på sömn blev hela kvällen hur kul som helst ändå! Vi hamnade på Arena, det första som händer innan jag ens hinner hänga in kläderna ett fyllo, som just för tillfället hade ett litet ordföråd och brist på uppfattningsförmåga mellan "yeah baby I want you to grab my ass" och "stick", ni kan ju klura ut vilket (lr vad) han tog fel på för han blev utslängd innan han (eller jag) hann blinka, jag var nöjd! :D
Var tydligen nått rockband som spelade, det totalt missade vi men dom missade inte oss...australienare we like!  :P Träffade "M" och snacka lite med han, det kändes bra. Vid halv fyra, fyra låg jag hemma i min efterlängtade säng och sömn, lyckades med att vara "uppe med tuppen" eller iaf kl. åtta, full fart idag, med b.la extraträning med mina Street , terminsslutet närmar sig...
Det drar lite i partygenen idag igen, Mange Schmidt och Tomas Russiak hade varit kul och se...men det blir lugnt och mys!!

"Öj! Ska ni tjejer med hem och knarka?"


SingStar, ?? och MonkeyMe

     





Såg Oprah idag, handlade om ett ämne som fick mig att tänka på en speciell person som jag tyvärr inte har så mycket kontakt med längre, hoppas innerligt att allt är/blir bättre...tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH, jag är för snygg :D puss baby! tack för att du köpte ut! hehehe

2007-12-02 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback