Jaaa...

Redovisningen avklarad!! Så skönt! Tenta på fredag, seminarium på måndag och tenta på onsdag sen bär det av mot Stocktown, rep med modellerna/dansarna och PREMIÄRFEST!! Ska bli så kul!! :D

Nu är julkänslorna här lite iaf! Klass/julfesten i lördags var det roligaste på länge, den ena ostadigare än den andra, men det börjar bli en tradition. Så fint med snöflingor i fönstren och ljus i "granen", Jonas gick helhjärtat in för det och jag hade hur kul som helst!! Inte en tråkig fest med han än så länge! :D
Becka skickade precis Sunes Jul, vilket gör att julkänslorna känns ännu mer här för att inte tala om (andra) Beckas traditionella julkort som kom med brevbäraren. MYYYYS!!

Ska bli så underbart att träffa alla över jul, och juldan är eran my friends! Nyår vankas det Oslo, favorit i repris! Får se hur jag gör, inte orkat tänka på det än, kanske drar till Sthlm eller helt enkelt stannar här i lilla Karlstad. Spelar inte så stor roll bara jag har mina "bästaste" runt mig. :D

Tillbax till lördagens utgång, fick lite smått panik när jag inte fick tag på Tess, gick tydligen med på "dejt" med nån kille som hela tiden svarade i hennes mobil, märkte dan efter att jag hade mottagna samtal från denna person, samtal som jag tyvärr inte minns. Fick ett "oxkött" på mig, den kvinnliga versionen av oxkött är ingen favorit. Råka på nått sätt komma i hennes sikte, och hon va nog ute efter första bästa att tjaffsa med, men jag bet mig i tungan så gott jag kunde när allt jag ville skrika var: Go home grandma!! och avsluta med en fet bitchslap! Pinsamt värre....
Annat än det, var det en sjukt rolig kväll!
Och jusste! Precis när jag tänkte lämna en efterlysning på min kära vän T, (detta nångång på söndagskvällen) tyckte hon att det var dags att höra av sig. Bra där!

De var allt för denna gång! I morrn blir det skolan och vi ska regera på SimBiz igen!

Puss&Kram and lots of love!!                       Bucccoooc!! (for U ÄnnaBejbi!)

Kommentarer
Postat av: Anna

PAAQUAAAH! :D Skönt att de gick bra på redovisningen snuttan, visste ja väl! Hörs imorgon love! "Colt 45" Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback