Bildblogg

Syrran fick lite hemlängtan och tog första bästa tåget hem, så igår blev de tjejmyskväll med film, ansiktsmask och hela köret. Idag blev det lek med Becka, Backman och syrran. Orkar inte skriva så jag lägger upp "bildblogg" ist. Säger bara biljard suger!! Hamna i det förlorade laget heeela tiden, nästan så jag börjar tro att JAG är orsaken till alla förlusterna....


jag och syrran



        

         

        
 
        


Filmen är inget att rekomendera, det regna ute därav sjalen, har inte konverterat och det finns inga kort på mej när jag spelar biljard för att jag antagligen inte hör hemma där helt enkelt...men killarna vid bordet bredvid var snäppet värre, kom flygande biljardbollar med jämna mellanrum så det fick bli på med hjälmarna nästan men min självkänsla fick en egokick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback