Återupplivning pågår....

Typiskt...jag är expert på att dränka mobiler, gjorde det med några av mina förra också,  men de börja fungera efter att jag köpt ny, kanske ska gå å köpa en ny så kanske denna börjar fungera igen...
Den här ligger på återupplivning nu, det ser tveksamt ut...men man kan alltid hoppas!!
Min andra hälft ju...och alla nummer och sms...det måste gå! Jag tror på dig mitt lilla beroendefanskap!

Första gången jag dränkte mobilen var i cider. Lycklig död för den! Vi va påväg ut från mig så mötte vi mamma pappa, måste bara påminna om att jag var en litten fjortis då och trodde att föräldrarna inte visste att man festa...iaf alla kasta sin dricka eller gömde den men ja stog där med en öppen cider i handen, och vad gör man!? Jo, e man smart så slänger man den i väskan så klart! Det går ju inte och slänga bort den lixom, jag va lite lullig och tror att den ska stå av sig själv, vilket den aldrig gör under några omständigheter...
När det sen var dags att ta cidern igen öppnade jag väskan och där flöt mobben runt....och jag menar ordagrant flöt runt, för väskan var tydligen väldigt vattentät.

Andra gången...då var det på skumparty, minnen minnen minnen....när ja tänker efter har det aldrig varit tråkigt på ett sådant, men väldigt blött...slutar alltid med mig inkastad och dränkt i skum av någon, detta var iaf andra mobilens död. Vilket tar oss till idag och dagens mobil...
Tredje gången, min lilla Motorola, min lilla älskling som jag verkligen inte vill byta ut...
Skillnaden här nu är att den blev dränkt i nyktert tillstånd, vattenflaskan läckte!! Vilket den ALDRIG gör men nu minnsan skulle den de...
Så nu ligger den här helt försvarslös med mig som kommer och tittat till tillstådet var femte minut...


Nu till problem två: Jag kan inte andas, ingen astma inga allergier....så nu är det tydligen stress!??? DET ÄR VÄL KLART ATT MAN BLIR STRESSAD OM MAN INTE FÅR LUFT!!! Va e det för idiotförklaring lixom...eller hör det till allas vardag? Att bara ta de lugnt när man inte kan andas...bara jag som blir stressad och tycker det är jobbigt? Det får väl bli och skärpa till sig då och inte gnälla så då isf!


Kommentarer
Postat av: Malle

oj, tror det kanske kom en till kommentar.. men så är det, inte så teknisk ;)
se till o få liv i fanskapet gumman! halva livet finns ju på mobilen, hahaha.. ses imorrn maybe? :D
pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback