Just another day

Idag var HotSpot och kolla på repet med Studentkompaniet, de behöver underhållning på bankettmiddagen så vi får väl se hur det blir...va med en gång förrut och det va skitkul, alltid roligare och dansa för publik än spegeln...
Är så nöjd med studentkompaniet som är nu, ett skönt gäng!! Alltid lika kul när jag ska iväg och undervisa och repa! 

Måste ha tag på boken till nästa delkurs i dans men den är slut i akademibokhandeln, börjar på och bli lite bråttom...behöver den till en uppgift, så jag hoppas den kommer in snart...
Tentorna börjar på och närma sig också...Höken och omtenta i mikroekonomi, wooohooo!! Känns bra det här...men har kommit fram till att de kan ju inte bli värra än att ja missar alla tre grejerna och jag menar...gör jag det...då är jag kass! Men risken är rätt stor att jag överlever även detta...vilket egentligen kommer bli mer plågsamt än om jag inte skulle överlevt....så jag hoppas verkligen att det inte blir några rester! Studentlivet är inte lätt asså...

Dags för tv nu sen sova, bra att va pigg på föreläsningar har jag hört.

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för spelregler. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback