I´m back like crack!

Måste bara påpeka att ENDA anledningen att denna skitblogg existerar är att mina nära o kära ska se att: JA! jag lever!

Hör ofta:  Vart är du? Lever du? Försökt få tag på dej i en timme/en vecka/en månad....förhoppningsvis har jag hört av mej innan de senaste inträffat, en månad...om inte, fatta piken: FUCK OFF! 
Så mycke folk så lite tid...telefonsamtalen som varar i halva dagar, fikadater, utgång/myskvällar allt hinns med men ändå känns det som jag spenderar för lite tid men alla som betyder mycket mycket mycket.

Menar inte att resten av min tid som spenderas med plugg och jobb är slöseri. VG i senaste kursen, så skolan e på uppgång! :D
Blir lika glad varenda gång jag entrar Dansstudions dörrar. Hela tisdagen spenderades i Forshaga och undervisade på gymnasieskola genom Dans i Värmland, hade runt 100 elever på hela dagen och jag är kär i alla eleverna och hela atmosfären på skolan, jobbade på COOP igår hela dagen satt i kassan mest och faktiskt där jag trivs bäst, så mycke olika människor och sjukt roliga "incedenter" som jag inte orkar dra nu, mycke roligare live när jag kan ta till min "stand-up talang"(om jag nu har nån...?) och gester, annars blir det ingen rättvisa för historierna. 
Blev ett utkliv efter, Korriander, vela lite efter jobbet men ångrar inte en sekund att jag följde med för då hade jag missat någon speciell som gjorde mig glad. Men fortfarande, är det fredag och utgång så e det ANKAN som gäller!

Fått jobbet på det nya norska företaget, också verkar rätt kul! Men i sommar har jag inte bestämt än hur de blir med jobb, funderar fortfarande, vi får se vi får se...

What can I say..? Gillar att ha saker att göra!?


Om exakt fem dagar blir det OSLO och Hiphoproyal workshops :D
Ska blir kul och träffa Becka igen o lite folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback