mordförsök, långkallingar, rumpan, klockan, nöjes...

Villken underbar helg!!

Fredags hamnade jag på förfest hos en granne, jättetrevlig...va bara jag och "grabbarna", som vanligt...
Det blev en soft kväll, fick Becka att åka upp till krp för att jämna ut lite "manligt kvinnligt". Så drog vi vidare till RumpanBar.
En kul kväll, speciellt Tobias "strippshow" påväg hem...Jag, Becka, tobias, Gson drog på efterfest hos mig, där jag oavsiktligt gör ett mordförsök på Becka och Gson med nässpray, som vi förövrigt letade efter i över en halvtimme sen och hitta inte i min stoooora lya på 30kvm. Bra där!

        
  

Lördag blev en städ och pluggdag och sen fest hos Tess!!
Mellerud/säfflefolk
, trevliga! Förrutom att en försökte lura mej att han hette Romeo bl.a. skulle inte tas seriöst för fem öre iaf, hade svårt att skilja när han drev och när han va seriös under kvällen så de va lika bra o va oseriös tillbaka....
Nästan så vi inte kom ut på krogen, men fixa taxi till slut...han va gaaalen, rökte i bilen!!!?? för att inte ta upp hans körning, en näradöden upplevelse!
Vi va inne nångång efter ett, inne på nöjes fick ja typ va Tess "trasdocka" slet och drog hela tiden, tror vi gick minst 50varv runt hela nöjes...det kanske kan förklara att jag känner mig några kilo smalare idag...

Märker att jag har enrätt dyr klocka på handen som INTE är min. Så kommer jag på att M tyckte jag skulle prova den på förfesten, nått samtal om handleder och klockor...letade upp han och skulle ge tillbaka den men vi kom nog bort från ämnet och när jag kom hem i natt märkte jag att klockan var kvar hos mig....
tydligen är det ute med jackor i mellerud och säffle för ingen av dem hade det och vi dtog ute och vänta på taxi från halv tre till nästan kl. fyra, tåkigt för dom som skulle upp och jobba klockan sex, hahah...

       
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback