Gör en skillnad!

Jag har varit medlem sen 2005 men på nått sätt kom allting i skymundan och jag skänkte i princip inte ens ett öre 2007.
Jag hade mycket med mig själv att bearbeta men jag har ingen ursäkt till varför jag bara slutade, det bara fanns inte i tankarna....och jag blev som många andra, blundade för omvärlden. Så nu nya tag och en bättre jag.

Ett steg av mitt "nya" jag är att jag återupptagit att vara SMS-fadder.
WEBAID jobbar med olika projekt, b.la. så stödjer de flera arbeten i Kongo och ett av de större är stöd till Panzisjukhuset, som genom ett nutritionsprogram hjälper undernärda barn och jobbar även mycket med att ge stöd och operera kvinnor som blivit utsatta för grymma våldtäkter.

Lösningen på detta problem är FRED, men i väntan på det kan man hjälpa till och se till att det finns människor vid liv genom det enkla sättet att skicka ett sms och skänka allt från 10kr och uppåt. Snabbt enkelt och ALLA har råd.

En faddergrupp är startad och ni är välkomna :D

www.webaid.se
www.unicef.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback