Åldersnojja redan?

Såg precis en reklam, om mönstring..."är du kille född 1990..." 1990!!! Vilka småbarn, eller så är det jag som är gammal, men så länge sen var det väl inte när "våra" killar mönstra?? Men det var det visst...satt och räkna...FEM ÅR!! Fattar inte...fick mig ett litet uppvaknande, förstår nu lite vad mamma pappa snackar om, "när jag var ung så.." Vilket inte gör hela saken bättre...men jag får väl vara glad att jag är i den snygga OCH unga åldern 21, finns många fördelar med det me...tror faktiskt om man skulle kunna välja en ålder att vara livet ut så skulle det nog vara just 21, men då skulle man ju missa hela volvo, villa, vovve och gungstolen köret.

Fixat sponsorer och kanske ramp och skejtare till sensommarfesten, det ska köras ihop med breaking/street tävlingarna. Heat Essential för tredje året i rad nu, bra gjort syrran!!

Internationella dansdagen på söndag och då är det dans på soltoget kl 13, och alla som läser detta förväntar jag mig se där! Studentkompaniet och mina Street fors. sen massa andra dansare.

Gammalt kort på syrran hahah...

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback