"Kändistätt på Obs"

Spelningen var hur grym som helst!! Vet inte vilken av Backyards spelningar som vart bäst, i torsdags var den heeelt galet sjukt bra!!
Fick lite snygga kort och filmer också, lägger upp dem när ja kommer hem, sitter hemma på Rud nu, och kamerakabeln är hemma på Duvkulla. Vakna i morse och hade ont i hela armen, jag ser misshandlad ut, men så går det när man står längst fram...mamma va roligast i morse iaf, ville sitta och snacka allvar, "vem har gjort det här!?"  Måste erkänna...blåmärkena ser lite skumma ut faktiskt...
Åkte hem nästan direkt efter spelningen va inte så himla kul efteråt, plus idag skulle det upp och jobbas...
Jag måste lära mej och säga nej! De ringde och behövde folk över helgen jag kom inte på en bra ursäkt och jag tänkte inte ge mig på att hitta på en för jag är kass på att ljuga så det skulle va rätt genomskinligt. 
Men det var rätt kul faktiskt, inte jobbat på OBS på ett tag nu, sen blir det alltid roligare vid helger och sommarn för då jobbar alla roliga arbetskompisar så man kan bara va och snacka skit.
De har ju gjort om massa och jag hittar ingenting, finns ingen logik över upplägget på allt ens, så idag blev det till och ta fram den gamla goda repliken "Jag är ny på jobbet". Funka bra hela förra sommarn men fick chilla lite med den vid slutet, med tanke på att de oftast är samma folk som handlar. Men nu är den nyinvigd igen!

Satt i kassan rätt mycke idag, konstigt nog blir jag glad av att sitta där, kul me allt folk. Massa folk som går förbi och idag lyckades jag ha en rätt bra dag utan arga kunder och "kändisbesök" till och med!!!
De kändisar man kan träffa i Karlstad iaf, Stefan Holm och Bengt Asterlind! De´ ni! Sen har vi ju Da Buzz och Starboys såklart. Även hockeykillarna men dem ser man ju på krogen var och varannan dag....
Lyckades även med att försöka ta betalt för en kunds unge, fråga mej inte hur men det såg ut som en docka...vi skratta iaf. Det var nog den sötaste ungen jag sett!! Kan hända att det var för att den sov...

Backman och Dennis kom förbi idag, satt i vardagsrummet och hade trevlig pratstund allihopa, mor, far, jag, syrran och de...sen drog syrran och dom vidare till tea men ja blev kvar hemma, orka inte göra nått.

I morrn ska jag va flitig och upp och jobba klockan åtta, så nu blir det sova så jag får min skönhetssömn.

Kommentarer
Postat av: Malle

men käre vän! vart tog du vägen i torsdags? :( jag vill ha bilderna! ut ikväll? :D pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback