"Ser du mig inte!? Jag står och vinkar!"

Den repliken var en av höjdpunkterna på lördagens utgång. En ej så nykter Malle, sen jag och Anna går in mot nöjes. Malle snackar i telefon med Madde som är på förfest i en lägenhet ovanför arena, vi går över torget och som alla karlstadbor vet så har vi en stor staty på torget. Malle  får för sig och vinka så Madde ser oss och hon stannar upp precis en halvmeter bakom statyn och börjar vinka mot den, tror inte att hon själv är medveten om att hon står BAKOM själva statyn för lägenheten ligger på andra sidan av den, vilket gör det lite svårt för Madde och se henne.
Jag och Anna kollar lite fundersamt, sen gick det inte att hålla sej för skratt.
Kan man verkligen missa en 10m hög staty ens på fyllan??? Tydligen...

Lördagen spenderades hemma hos Emma med halva "båtgänget", tyvärr finns inga kort kvällen till ära min kamera la av och det märkte vi när Anna fick för sig att jaga en mus och ta kort, den va skitsöt!! Så länge den e på avstånd.

Tess ringde, alltid roande samtal med henne, blir Höljes och rallycross i sommar igen. Förra sommarn var grymt kul, minnen minnen minnen....
Falk och de kommer upp i år igen, med deras van som förra sommarn precis efter vi sagt hejdå och skulle hem åker förbi oss med tio meter och la av mitt på vägen! Det var en rolig syn!!
Tess underbar och rolig, men en dryg j*vel när det är fest man kommer aldrig nånvart, huset ligger 10min från själva rallycrossgrejen, vi kom hem efter flera timmar, nångång på morgonen hennes farmor va redan uppe och undra om vi ville ha frukost, men alla fyra gick raka vägen till sovrummet och däcka, lr ja...frös och huttra under täcket i flera timmar innan man tina upp och kunde somna, alla utom hon, somna direkt. Samma sak när vi är ute här, spelar ingen roll om lägenheten skulle stå utanför Nöjes, vi skulle nog inte va hemma innan gryningen ändå...OCH det är bara HON som lyckas få solsting i ett solarium!! Jag och madde är klara och sitter och väntar på henne, så ska vi höra om hon e klar och hör "åh..jag ligger ner och jag kommer inte upp...hahah...jag har nog solsting...."


Kort från Höljes

1.Falk och Simon (på vägen hem)

Falk och simon

snygg pose....

Jag, H?ljes                  Tess, h?ljes

"Band" buddies
H?ljes


Enda gången hon e tyst..
Tess, h?ljes



Såg The Aviator härom dan, vi orka inte kolla hela....händer ju INGENTING i filmen, så den är ej att rekommendera, jag tror ärligt talat att ingen gillar den om det inte är nån som är dödsförälskad i Leonardo DiCaprio, för då kan ja förstå att den e hur grym som helst!



"VÅÅÅÅGEN!!"

Kommentarer
Postat av: Anna

VÅÅÅGEN!!!

2007-04-16 @ 15:33:38
Postat av: Malle

kul att jag kunde roa dig en smula i lördagskväll då gumms :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback