Snart e det valborg!

Snart är den här!! Dagen jag längtat efter de senaste veckorna, VALBORG!! Jag förväntar mig en skön kväll med underbara och glada människor, och det ska jag se till att det blir! Ska till jennypenny på n-strand i morrn. Tyvärr så blir det ingen partyglad Malle, vilket kommer saknas...men förstår att man inte är så sugen på utgång dagen innan match. HEJA QBIK!!

Helgen har gått och inte någonting vettigt har hänt. Fredagen blev lunch på stan och lite shopping med Mia och Carro, sen träning på studion med ELIN till sent...lördagen jobbades det, men lördagskvällen blev rätt kul. Nybbe kom förbi och hämta sin cykel, men den behövde monteras lite eftersom den var ny, och jag skulle ju va den schyssta tjejen jag alltid är och hjälpa till, vilket innebär "hålla i" eller någonting sånt men det slutade med att jag fick hålla mig borta från cykeln...Kollade lite schyssta musikvideos och jag fick snilleblixtidén och ta en cykeltur, klockan halv tolv på natten...
Så ut och cykla blev det, men såklart var det typ inge luft i hans cykeldäck så vi skulle fixa det vid skolan men det funka inte och då blev det en promenad till n-strand och Shell, sen en cykletur hem. Den som sa att det MAX tar en halvtimme till n-strand (NYBBE!!) ljög!
Det blev rätt sent, men kan bero på omvägen vi råkade ta. Men det var en trevlig kväll!
Idag stog en stolt jag vid soltorget och kollade på dans, är så impad av alla elever, ni är BÄST!! Det hanns med en trevlig lunch på stan med mamma pappa också innan träningen.

Idag som alla vet är det ju söndag, och det är söndagsmusik. Finns så mycke grymt bra och välja mella och idag blir det HINDER, sjukt bra!! Som vanlig eftersom jag faktiskt ÄR våg kunde jag inte välja mellan better than me och lips of an angel, så till slut blev det denna. Tror inte det är den riktiga videon, men de snackar så länge i den så det fick bli den här, spelar roll...musiken är lika bra ändå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback