Söndagsmusik

Jahapp, då var helgen redan slut, och jag kommer bara hinna blinka innan den kommer vara här igen. Dagarna bara rinner förbi...denna helg spenderads med plugg, jobb, dans och mys.
Det här med "en lugn helg" funkar inte för mig har jag kommit fram till, även om jag tvingar mig själv att inte gå ut för att bara ta det lugnt så lyckas jag alltid komplettera det med någonting annat, oftast jobb eller överdrivet mycket plugg och dans.
Vilket det blev jusst denna helg. Men jag klagar inte. Man lever bara en gång, och varje sekund ska tas till vara, men det hade nog vart skönt med lite mer jämnställning mellan att "inte göra nått och bara va" och alla "måste göra". Saknar lite att ha söndagarna som slappdagar, för just nu är dom jobb/träningsdagar...
Kolla precis på studentnätet, rätt nöjd, extra poäng är registrerade!!

Lägger upp lite soft söndagsmusik, och denna söndag är det Promoe. Tycker han påminner om Damien Marley, kanske för dreadsen eller även djupa texterna...båda är grymma i vilket fall så...enjoy...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback