T-shirten invigd

Då var t-shirten invigd!
Studentiaden t-shirten ska bäras varje måndag och onsdag nu tydligen...tråkigt att inte få välja själv vad man ska ha på sej, men ändå rätt skönt och slippa tänka på det ifs...

Fattar ingenting av den här "Statistiken", sitter och funderar vad en heldag i skolan vid datorn och föreläsningen gett mig och jag kan inte ens förklara vad vi gjorde, och jag blir galen av allt det här sittandet vid datorn, jag har inte tålamodet till att sitta och pilla runt i hundra år för en uppgift....det kommer ju inte ens komma på tentan så varför ska vi sitta där flera timmar i sträck!?
Tålamodet brukar räcka till rätt bra men när det gäller just datorer funkar det bara inte, plus inte så kul och sitta inne vid en dator när man kan va ute i solen.
Men aja...det har varit en rolig dag ändå, och det är bara för att solen skiner och jag bara längtar till sommarn.
Skulle bli utgång me madde i helgen men vi ångra oss, förfesta med hennes brossa och hans kompisar och drog hem sen. En Göteborg-Helsingborg-Malmö roadtrip är planerad och skriver i kalendern, ett MÅSTE i sommar!! Underbara städer...ge mig 2 år till and i´ll be there to stay. 

I morrn är det HotSpot, marknadsföring av Studentiaden och Dans!! Jag kan fortfarande inte mina kanon, men får väl skylla mig själv, mina egna steg mina egna idiotkanon.

Lite kort från i torsdags (Backyard Babies) 

1.Tro det eller ej men det är faktiskt VATTEN i glaset!!   2. Hm...kärlek!?

Jag   Malle och Anna  

3. Vi tre...   

vi tre  

4. E´ man snygg så e´ man!

174901-41
5. Snygga tofflor (det är vantar)    6. Sött!! Anna och Madde

Anna hos M?rtensson   Anna och Madde

7. Rätt nöjd med det här kortet, NICKE BORG

Nicke Borg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, jag lider med dig när jag läser detta. Abdullah och bedrövliga statistikövningar i kombination med soligt väder- nicht gut någonstans! Det var mitt läge för exakt ett år sedan. Men han är en skön människa. Har han lämnat föreställningen om att det heter en pricka och två prickor än? Neee stackarn.. Det är inte hans fel att han är inte vet vad pedagogik är och att han anställdes. Hoppas att kursen, och livet i övrigt, går bra! Kramar från Lund

2007-04-11 @ 17:46:50
Postat av: Anna

Sååå snygga kort :D haha.. Ankan på lördag?

2007-04-11 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback