Ta bort rampet! "så jag kommer förbi och fram..."

What´s the deal with the ramp!? (ursäkta min svengelska)
Börjat cykla nu!! "Lånat" mammas gamla eftersom min blev snodd...

Vi här på Duvkulla har ett så kallat fartramp, och den mina damer och herrar är omöjlig att ta sej förbi utan att sätta ner foten. Trodde den bara va där för bilar men tydligen funkar den för cyklar med, så nu har jag gjort det till min livsuppgift att ta mig förbi utan att ta i med foten och än så länge har jag blivit lika besviken varje gång.

Hade mina elever på Oscarslund för sista gången idag, vilket känns lite tråkigt...
Studentkompaniet ska uppträda på HotSpot, och det är bara två stycken som kan vara med så nu fick jag hoppa in så vi blir lite fler. Känns väl inte helt hundra, bra att jag inte känner mig säker på mina egna koreografier!! men nu e det faktiskt så att jag fick ta kanon och annan hållriktning mot vad jag kört på klasserna, så jag blir helt förvirrad...men aja..får gå som det går. Lär inte va så många som kollar ändå.

Nu ska jag sussa, i morrn blir det träffa syrran!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja hur tror du det kommer gå? Hinner jag lära mig allt? Ska vi ha en dans eller två? Hur gick det för Agnes? Många frågor där :P
Glad påsk!
Puss!

2007-04-05 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback