GOD JUL!!!

Hoppas alla har  en mysig julafton, alla är lite slöa nu här hemma så jag hinner blogga lite och önska God Jul till alla underbara, min familj och släkt, polare från förr, polare från nu, "fruktsallad", bekanta, folk jag träffat, folk jag aldrig snackat med, folk som bjudit på öl, folk jag bjudit på öl mm. God Jul helt enkelt! (inspirerat av min vän Pesso)
 
Blir tydligen fest hos mig i morrn, hoppas alla får plats bara....in dimman så kör vi!!

Essential Heat
Kom hem i söndags kväll, tiden i Sthlm var GALET! Reptider, fixa och springa hit och dit, dela ut flyers och affichering i kylan mm. Men det var kul!
Fick lite smått panik när det inte blev nått rep på onsdagen och två modeller "hoppade" av på torsdag och modevisningen var på lördag...de kunde inte var med på repen så jag var tvungen och fixa fram två nya, men det löste sig! Blev ett skönt gäng på fyra modeller/dansare.
Gael, fransman som uttalar  "R" på sitt eget charmiga sätt, kunde inte låta bli att le varenda gång han sa mitt namn, rappade lite på franska för mig också, älskar fransk rap så skönt flyt i det men jag fattar inte ett ord...
Sen har vi Niklas, sjukt rolig människa men kommer ALLTID en timme sent, så jag fick i princip kedja fast han när han väl va där och säga en timme tidigare till han än alla andra (och han lyckades komma sist ändå..)
Anna-Karin, en "b-boy"och kör house, engagerad, lätt att jobba med. Nina, gått på Åsa utstrålning och närvaro! Sköna tjejer båda två!
Det blev ett kanon gäng till slut.

Skulle vara fel att säga att allt var kanon på premiären, det mesta flöt på som det skulle men stress kan ibland leda till att lite "sämre" sidor kommer fram hos folk, vid fel tillfällen...men allt löste sig till slut.
Det syndes att det låg mycket arbete bakom festen, tråkigt bara att det inte kom lika mycket folk som väntat, men de som var där hade kul! Att DJ Rooftop snurrade skivor hela kvällen bidrog mycket till att jag var på bra humör.
Hade lite ångest för det försvann en snygg hoddie som modellerna gick i, letade överallt men hittade den inte...det känns tråkigt att säga det men det enda som finns kvar är att någon tog den, och eftersom det var från logen måste det vara någon man kände...
Tur att killarna som äger företaget är så sköna och schyssta (därför det kändes så tråkigt och ångest), men vi löste det till slut, de gjorde inte så stor grej av det. En lättnad.
Tror inte hela kollektionen är där men de har rätt schyssta kläder:
http://www.galagowear.com/

Annat
Organism 12
släppte sin mixtape i fredags, versioner vol 2. Ett måste! tryck på länken!
http://www.kingsizemagazine.se/media/Org12_DJLarge
_VersionerVol2_www.kingsizemagazine.se.rar


I samband med premiärfesten delade vi ut Random Bastards nya Skate/snowboard film "Purple Reign" till lite schyssta affärer och det lottades ut några på premiärfesten, deras fjärde dvd, denna gång GRATIS att ladda ner!
Över 40 åkare, och filmat i Spanien, USA, Sverige och Norge.



för mer info: http://www.randombastards.com/

Det blir ett långt inlägg detta...en uppdatering helt enkelt!
Jag är frälst av Illstar Allstars, skaffa om ni inte har!! Tror inte att det går att ladda ner men skaffa skaffa skaffa!!
"Whow" en helt underbar låt!

Nu blir det tillbaka till familjen, jag och syrran ska se "Bevismaterial" (finns trailer på youtube).
Ha en fortsatt God Jul så syns vi i morrn!
xoxxxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback