Juldagen!!

Gårdagen var sjukt kul!! fest och efterfest här sen nöjesfabriken en sväng mellan. Inte så kul att vakna i morse..massa och städa, plus att jag har blivit jättesjuk med feber, vaknade till liv typ nu. Min es keps är borta, tror en viss person hade med den ut sen minns jag inte...badrummet är fullt i smink, och det är inte bara tjejernas fel för Pär var mest sminkad av alla, flaskor överallt...ja...ni fattar...
Men en riktigt nice kväll blev det!

Lite pics
Fia, Linda, Sara, Anna, Madde,Aaron(som flyr i panik från Gsons tunga), Gson, syrran, Becka, Berglöv, Thuresson2, några jag inte minns, Simon, Magnus...lappleken killarna mot tjejerna mm...

       
       
         

Nu blir det tillbaka under täcket, ha det underbart alla!
Holla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan va underbart de var igår!!! :D Fast vi kan ju inte förvänta oss annat när vi hänger.. aaaaaiiiiit? :P hahah.. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback