So long K-D!

Nu har jag bestämt mig, drar till sthlm igen och firar nyår där.
Även om K-town ligger mig varmt om hjärtat, och kommer alltid göra så måste jag erkänna att jag är trött och behöver ombyte, bort från stan innan skolan, jobbet och alla måsten startar igen.

Nedräkningen har börjat för länge sen, två terminer kvar i skolan och sen flytt till gbg där drömjobbet med pr väntar, gärna för ett fett skivbolag. Jag ser det framför mig, it´s gonna happen! Ifs finns det schyssta skivbolag i sthlm, så man vet aldrig. Men bäst skulle va utomlands! 
Den som säger att jag bara drömmer kan dra! Tar inte skit just i skrivande stund, mitt självdestruktiva jag har tagit paus just denna minut.

Funderat på en sak...jag har varken tur i spel eller kärlek. Trodde man skulle ha ett av det i alla fall, men det gäller tydligen inte mig, för jag har varken eller....
Kärleksdelen har ja nog bara mig själv att beskylla, lite svårt att släppa in folk, eller har helt enkelt inte litat på någon fullt ut för att göra det och tar därför adjö ist. Men jag trivs med allt precis som det är nu, det är underbart! Inte det jag skulle ta upp, för det löser sig när jag vill utan det är speldelen som stör mig.

Vad jag kan minnas så vann jag inte ens tröstpris på hamnfestivalen för den va slut när jag kom? Inte ens en ny lott på tia-lotter, jag är totalt hopplös...därför tänker jag att spelguden kommer belöna mig stort och jag väntar mig massa miljoner inom en snar framtid, som belöning för att jag tagit mina spelförluster med ett leende! (kanske bara en dröm...?)

Hoppas i alla fall att jag och syrran får tur och medvind i vårat kommande projekt

GOTT NYTT ÅR!!!

One love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback