Söndag

Söndag...igår blev de mys!! Även om jag var sugen att dra till Rumpan på bartömmningen, kändes som hela världen var där...

Lyckades med konsten att ramla av stolen när jag skulle göra klart sista nummret till modevisninge, vet inte hur...men kul va de. Låg där och skrattade åt mig själv.
Träffade Tess en sväng, och det är konstaterat, rondellfärden gjorde henne till en sämre körkortsägare än mej! Jag är nöjd! :D

Parkeringen mot staketet (bilen stog inte själv) och på TVÅ parkeringar, att bilen åker fram innan hon backar, försöket att köra utan att skrapa rutorna (det var jag tvungena att stoppa, rena självmordsförsöket, det hade snöat!).
Inget av det förvånade mig för jag själv är så, inte ens missandet av våran avfart så det blev vända, åka tillbaka, missa, vända, åka tillbaka, missa, vända, åka tillbaka, missa....ja ni fattar....
Men är det nått jag ALDRIG gjort så är det kortat av rondellen, har visserligen gjort andra varianter, åkt fel väg osv...men ALDRIG gjort som Tess, en stor rondell gjorde hon till så minimal som möjligt så vi i princip inte ens åkte runt i rondellen utan en minicirkel i själva rondellen på två hjul. Och därmed är det konstaterat, det finns sämre förare än mej!

Måste försöka träffa J innan ja drar, lovat, eftersom han sviker och måste jobba på premiären, så kommer väl inte se han på ett tag.

I kväll ska jag träffa Erika, lite tjejkväll innan hon drar hem för jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback