Det är tisdag....dags att skriva igen

Lördagsutgången blev den roligaste i år iaf!! Vet inte varför men de va bra stämning och kul å träffa alla "gammla kompisar". Jag och madde va hos madde2, precis ovanför nöjes och förfesta med festgänget från gymnasiet typ, hur kul som helst!! Blev allsång och hela köret, har filmer men funkar ju inte och lägga upp dom....
Inne på nöjes blev det såklart möta mia och dansgolvet!! Ingen utgång utan min MIA! Träffa hennes utbytesstudenter, mexikanare, skitschyssta!! Sen blev det såklart en sväng på schlagebaren med schlagerqueen nr1 BECKA och anna och jenny. Man får ALDRIG tråkigt med di´ tösera! Kvällen fortsatte...orka skriva...:P
Nu sitter jag här jättepigg och väntar på att nån ska orka piggna till och följa med till bibblan och plugga, men de verkar inte som de blir nått plugg idag....kvällskurs börjar snart ju (fem timmar kvar men de e ju nästan snart...)

Läxa till idag: tänk på en känsla och hitta en låt, jag har låt men ingen helt klar känsla! Fem timmar på mig och hitta en känsla...finns ju så många vilken ska man välja!!?? :P
Låten är iaf Damian Rise - Volcano, en skön låt, funderade ett tag på FooFighters - Best of you, med tanke på att den nog är en av de BÄSTA låtarna som gjorts, grymt bra låt...men den kändes lite jobbig och dansa till...så de blir en lugn låt ist!
Fast just nu går Nelly Furtado - Say it right för fullt i högtalarna, eller rättare sagt från datorn....baslådan pajja så nu blir de vänta tills de får in nya!! För mycke och högt spelande kanske...ja vet inte..? Börjar på och sakna dem faktiskt...

KORT!!!

                      




Ska gå och göra nått vettigt nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

ehe, tur att ja bytte då :) tokigt stor snok ja ser ut att ha på picen!!! men fortfarande mindre än drejks, s å ja e nöjd :P haha.. pusss

2007-02-13 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback