Facit!!

Vet inte riktigt hur jag ska reagera på dessa felgissningar...börjar ärligt fundera på om ni är mina vänner egentligen!? :P
Men här kommer svaren iaf!! (från 29jan)

1.Det kan ju gå rätt vildt till när man ska ut som alla vet, men hittat hem har jag alltid gjort! Förr eller senare iaf :P Falsk alltså...
2. Detta är faktiskt sant! Och japp, dogge från latinkings var det som var med =) Var en hiphopvideo med en lokal artist...gick väl på tv nångång...
3. Den här kan jag bara drömma om, I wish!! Falsk...
4. Räddat livet på min syrra när vi va små, sant.
5.
Denna är sann, det blev bastu, bad i älven och snöbollskrig mitt i vintern i 40minusgrader, va rätt kallt i älven måste jag säga..men kul hade vi!
6. Den här är också sann...en jag kommer flygande rakt i en jättetjock fönsterruta med sånna där mönster i så man inte ser igenom...och kraschar allting!!! Den kvällen var kaos...så det blev sy och nu sitter jag här med ett ärr....tjoohoo!!

Grattis till Anna och Fatima!! Vad ni vinner vet inte jag...ni kan få äran!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja äger!!! :D ja vill ha F. på burk ;)finns de att ordna tro? pusss

2007-02-08 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback