Min vecka

Nu sitter vi (jag och patty) nyvakna och frossar snickersglass en söndagsmorgon, måste ju ladda inför träningen! Men frågan är om de kommer bli så mycket sånt för mig idag, skadat knät...=(
Har tre pass idag på studion, mina elever, jazzfunk avancerad och street avancerad så vi får se hur det kommer gå....
Blev filmkväll igår med min underbara mia och patricia igår! popcorn, glass, godis, läsk you name it we got it! eller ja...inte nu längre...
Torsdagen blev en oplanerad utgång som sluta lite i "kaos och ångest" för både mig och mia, av samma och olika anledning! Men konstigt nog var det rätt roligt ändå! Därav den lugna lördagen, man måste ju jämna upp.
Heeeela fredagen gick till att bara att glo på tv med mia och inte göra nått!!
Sen på kvällen blev det cabary med dansstudions personal, underhållningen var värd en tia!! Skratta nästan konstant!
Nu blir de återgå till filmen för det var ungefär såhär långt jag hann se igår innan jag somna...
Det var min vecka de!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback