Rally!!

Tvätt i heeeela lägenheten....tvätta igår så ringde de från studion och behövde folk, alla är sjuka tydligen, klart man ställer upp då! Mitt ja-tackande slutade i mig kutandes till tvättstugan hämta blöt tvätt lägga den fint runt hela lägenheten och snabbt ner till studion. Hade tre klasser på raken, ej så hett och göra styrkepasset tre gånger i rad måste jag säga... men det luktade rätt gott i lägenheten när man kom hem iaf! Tvättmedel :P
Blev en snabb dusch för att sedan däcka I SOFFAN!! Var för trött för och gå till sängen, som bara är en halvmeter ifrån för övrigt...
Uppvaknadet idag var inte så kul, ingen röst kändes som jag legat i en torktumlare och sedan blivit överkörd av en lastbil i hela kroppen plus kände mig lite sjuk....gick upp kl 7 ändå för att gå på föreläsning men bestämde mig sen att jag kanske var sjuk, vilket efter några timmar visade sig inte vara så...tror jag bara var lat...för klockan elva var jag hur pigg som helst!
Madde kom och hämta mig för en snabb sväng på stan och systemet för i morrn blir det utgång!!!
Sitter här nu och börjar bli lite sömnig, klockan 7 är för tidigt att gå upp asså...8 eller 9 skulle funka bättre!
Snart kommer madde och då blir de fixa hår, börjar bli riktig expert på hår nu, kanske skulle blivit frisör ist..?

Hoppas ingen missat att det är rally...jag fick iaf ett rejält uppvaknande när jag höll på å bli påkörd i går, rallyt har stigit folk åt huvet!! Kör ju som dårar!! Man ser en vovlo med en litte unge som precis fått körkortet och gasa för livet och tror han e skitcool....lägg ner säger jag bara....
 Ifs....det skulle va rätt kul och köra rally, så efter en disskution med Therese bestämde vi oss för satsa på folkrace! Lite kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback