Söndagkväll...

Blev ju campusfesten igår, det va väl helt ok....men för en gångs skull va de nöjes som va roligast!! Hur bra musik som helst på stora dansgolvet igår, så kvällen spenderades där med partygänget!

Måste bara informera, i fall att det är nån som råkat missa det, att det är sviiinkallt ute!! Ge mig sol och värme, det räcker nu!
Eller åtminstonde lite varmare grader med snö...jag pallar inte längre!!

Råkade sitta och kolla på kort inramade i lägenheten och börja tänka hur mycke jag saknar mina gamla kompisar,  "my homies". Tråkigt att vara vuxen....jag pluggar, nån jobbar, nån flyttat, nån fotboll (känn dej inte träffad Malle :P) Det enda man hinner är tel, mess, msn eller träffas någon gång ibland som är alldeles för sällan och aldrig hela gänget samlat. Men snart är sommarn här! Vilket gör det till den bästa årstiden bara pga er!! (annars är det ju hösten så klart!)


"My girl want´s to party all the time, party all the time, party all the tiiiiiiiiime......"

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Fixar bilderna imorrn du! Vi fick besök så jag hann inte svara dig :P

Pöss!

2007-02-25 @ 23:18:00
Postat av: Fatima

Sviiiinkallt var ordet!

Postat av: Malle

Jag saknar dig tokmycket också gumms! Dumma dumma fotboll :(

2007-02-26 @ 17:37:58
Postat av: Anna

Till helgen e de du, ja o åhs gumman! haha.. kommer hem på lördag från gbg.. ringer då så styr vi! pusss

2007-02-27 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback